1. Dokładnie wypełnij rewers. W przypadku podania błędnych lub niepełnych danych, zamówienie nie będzie mogło zostać zrealizowanej
2. Ewidencja zasobu Archiwum Państwowego w Warszawie i jego Oddziałów dostępna jest w serwisie Szukaj w Archiwach
Archiwum Państwowe w Warszawie
– Oddział w Grodzisku Mazowieckim
– Oddział w Mławie
– Oddział w Otwocku
– Oddział w Pułtusku
– Oddział III udostępniania zasobu archiwalnego: Sekcja W Milanówku
Pamiętaj, że materiały archiwalne nie są przemieszczane, zatem z zasobu Centrali lub któregokolwiek Oddziału możesz skorzystać jedynie we właściwej czytelni.
3. Jeśli w serwisie gov.pl nie znajdziesz ewidencji interesującego Cię zespołu, skontaktuj się z właściwą czytelnią.
4. Wypełnij osobne zamówienie dla każdej jednostki archiwalnej.
5. Wyślij e-rewers.
6. W ciągu trzech dni roboczych, na wskazany e-mail otrzymasz informację o możliwości udostępnienia zamówionych materiałów w czytelni w zaproponowanym przez Ciebie terminie.
[i] W przypadku zasobu Archiwum Państwowego w Warszawie (APW), część zespołów archiwalnych przechowywana jest również w siedzibie Oddziału III udostępniania zasobu archiwalnego: Sekcja W Milanówku. Przed wypełnieniem e-rewersu prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy z czytelnią APW (tel. 22 635 92 42 wew. 114, e-mail: informacja@warszawa.ap.gov.pl ) lub czytelnią O3-M. (tel. 22 724 74 89, e-mail: czytelnia.milanowek@warszawa.ap.gov.pl ) celem potwierdzenia miejsca przechowywania materiałów archiwalnych.
Zgodnie z art. 29 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; dalej: RODO) Archiwum Państwowe w Warszawie (dalej: APW) informuje, iż:
Administratorem Pani/Pana danych jest Dyrektor Archiwum Państwowego w Warszawie z siedzibą przy ulicy Krzywe Koło 7 w Warszawie (kod pocztowy 00-270).
Podane dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z realizacją zadań statutowych APW, na podstawie art. 6 ust. 1 lit a oraz c RODO, przez okres niezbędny do zrealizowania Pani/Pana wniosku o udostępnienie materiałów archiwalnych.
Podane dane nie będą przekazywane podmiotom trzecim. Mogą być udostępniane wyłącznie instytucjom upoważnionym z mocy prawa, np. organom wymiaru sprawiedliwości.
Przekazane dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu i nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej w celach innych niż realizacja zadań statutowych.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO lub inne przepisy określające sposób przetwarzania i ochrony danych osobowych.
Pytania, wnioski i żądania w sprawach przetwarzania i ochrony danych osobowych może Pani/Pan kierować do naszego inspektora ochrony danych na adres:
• e-mail: iod@warszawa.ap.gov.pl (podany adres mailowy nie służy do przesyłania podań);
• adres korespondencyjny: Archiwum Państwowe w Warszawie, ul. Krzywe Koło 7, 00-270 Warszawa.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do realizacji Pani/Pana wystąpienia o udostępnienie materiałów archiwalnych.
Podane dane będą przechowywane przez APW przez okres wskazany w jednolitym rzeczowym wykazie akt wprowadzonym zarządzeniem nr 18 Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych z dnia 21 grudnia 2012 r.
Ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.