Nowe centrum telefonicznej obsługi klienta

1 paź 2024

Informujemy, że telefoniczna obsługa interesanta odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-15.00

Telefonicznie archiwum udziela informacji wyłącznie o dwóch zakładach pracy, w pozostałych przypadkach prosimy o składanie wniosków pisemnych.

Aktualny okres oczekiwania na odpowiedź wynosi  8 miesięcy i może ulec zmianie.

Ponadto Archiwum Państwowe w Warszawie uprzejmie informuje, że wnioski realizowane są w kolejności wpływu. Poza kolejnością realizowane są podania dotyczące rent rodzinnych (opatrzonych kserokopią aktu zgonu) oraz rent chorobowych (ciężkich chorób wnioskodawców potwierdzonych orzeczeniem ZUS lub dokumentacją medyczną).

Ponadto informujemy, że podstawowe informacje o tym jak szukać dokumentacji pracowniczej znajdziecie Państwo klikając tutaj: Przewodnik

 

Dane kontaktowe

Adres: ul. Stefana Okrzei 1, 05-822 Milanówek

Kierownik oddziału: Aneta Rokicka

Telefon: 22 724 76 05

E-mail: apw.milanowek@warszawa.ap.gov.pl

Przyjęcia klientów: poniedziałek w godz. 8:00-18:00, wtorek – piątek w godz. 9:00-15:00, przerwa w godz. 12:00 – 12:20

Telefoniczna obsługa interesanta: od poniedziałku do piątku w godz. 09.00 – 15.00

 

 

Sekcja Informacji i Udostępniania Zasobu

Kierownik: Agnieszka Bolc

Telefon: 22 724 78 72

E-mail: apw.milanowek@warszawa.ap.gov.pl

 

 

Sekcja Przejmowania, Ewidencji i Przechowywania Zasobu

kierownik: p.o Katarzyna Wojciechowska

Telefon: 22 724 76 05

E-mail: apw.milanowek@warszawa.ap.gov.pl

Autor: Redaktor

Data utworzenia: 2024-10-01

Data publikacji: 2024-10-1

Liczba odwiedzin: 365

 

MObywatelCyfryzacja KPRMFundacja Widzialni

Strona została opracowana w ramach projektu Polska Akademia Dostępności realizowanego przez Fundację Widzialni i Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji

 

Skip to content